Frankrijk naar Engeland Veerboot Reizen

Frankrijk naar Engeland Veerboot Reizen: de perfecte manier om Explore

Ferry naar Engeland kan meer plezier in plaats van te wachten op de luchthaven plan, in de hoop om op te stijgen in de tijd! . Er zijn veel plaatsen in Engeland dat u uw reis te genieten. Ik had een unieke ervaring met mijn familie zeilen in het Engels Kanaal. Ik nam de ferry route van Duinkerke naar Dover waar dit minder dan 2 uur. Er waren grote rollende golven, wind - geblazen witte spray uit de golf toppen, en fonteinen van het schuim met elke druppel van de boeg van de veerboot Engeland. Het maakte me alleen maar afvragen hoe de oude als de kruising in kleine boten met roeiers of zeilen.

De meeste reizigers die gebruik maken van de veerboten naar kanaal over te steken om kruisingen worden genomen als onderdeel van hun vakantie. Er zijn veel verschillende ferry operators met verschillende ferry routes in en rond Frankrijk. Ferry boeken is zeer eenvoudig. Ik had geboekt ferry tickets ruim van tevoren online. We bereikten de haven van Duinkerke en de tijd en had geen moeite aan boord van de veerboot, het personeel was erg behulpzaam en hielp ons om onze bagage uit te laden en de kachel in onze hut.

We voelden ons redelijk comfortabel en flexibel veerboot reizen over de weg reizen naar waar je gemakkelijk kunt komen te zitten in het verkeer. Als het is om te reizen door de lucht, zal er veel meer moeite krijgen een andere vlucht. Maar in cross channel, en dat als we in een vroeg stadium, soms kunnen we eerder overtocht per veerboot te krijgen. Er zijn geen extra kosten op voorwaarde dat u boeken binnen drie uur in beide richtingen van uw aangewezen tijd die je hebt geboekt.

Ferry reizen wordt beschouwd als de beste optie, omdat het gemakkelijk is om zowel de kosten en de tijd moeten worden beheerd. Dat is de reden waarom het merendeel van de passagiers van omdat op hetzelfde moment dat ze onbeperkt plezier en amusement.

Norfolkline ferry bekend als high-speed ferry Engeland.