Frankrijk naar Engeland Veerboot Reizen

Reizen naar Frankrijk op een Veerboot

Het is echt leuk om vanuit de UK naar Frankrijk te reizen door het kanaal over te steken met de veerboot. Hoewel er opties zijn zoals het Kanaal Tunnel en betaalbare vliegreizen, zullen Veerboten de ultieme manier blijven om Het Engelse Kanaal over te steken. Men heeft de keus van menige veerboten routes vanuit UK naar Frankrijk, zoals Dover naar Calais, Dover naar Dunkerque veerboot, Dover naar Boulogne veerboot, Portsmouth naar St Malo veerboot en enkele anderen.

Mijn persoonlijke favoriet is een om een Veerboot te nemen van Dover naar Dunkerque. Norfolkline Veerboten is de enige die op deze route vaart, waardoor de kanaal route minder opgestopt is en ik geloof dat de vaartijd veel minder is vergeleken met de andere routes. De reden waarom Veerboot reizen veel gezelliger is dan via de snelweg of vliegen is dat de omgeving zo pittoresk is en de belevenis aan boord gedenkwaardig is. Bovendien, het beste ten aanzien van de kanaal overtocht is dat je je eigen auto mee kunt nemen. Ik aanbid mijn eerste veerboot reis naar Frankrijk zoveel dat ik er niet over kan ophouden over de voordelen om naar Frankrijk te reizen met de veerboot tijdens korete tussenpozen of vakanties.

Er zijn enkele dingen dat men in acht moet nemen bij het reizen met de veerboten. Je krijgt de beste prijzen als je online boekt. Op de dag van de reis, kom lang voor je vertreektijd voor de vroege overtocht van Dover - het helpt je de zitplaats van je keus te verkrijgen. De veerboot waarop ik gevaren heb had een geweldige sfeer. Het had alle wereldklasse faciliteiten met leuke suites, bar en restaurents. Het neemt eigenlijk rond de 2 uur om Dunkerque te bereiken vanuit Frankrijk. Gedurende deze tijd , hebben passagiers een skala opties om uit te kiezen. Families met kinderen hebben de keus om de kleine kinderen te laten spelen in de kinderhoek, die nooit dicht gaat. Volwassenen die de overtocht maken kunnen van een drankje genieten in de bar of winkelen in de winkel op het schip. De winkelprijzen aan boord de boot naar Frankrijk zijn veel lager dan verwacht door de betaalde Franse invoerrechten.

Wanneer je eenmaal in Dunkerque aankomt, kan je zeggen dat het een ontontgonnen paradijs is. Ontspan op het zanderige strand: de Dunes de Flandre is een goed idee tijdens het genieten van de watersports show. Het goede van Dunkerque is dat het een goede hypermakrt heeft die zoals een winkelaar's droom is. Indien je iets grootst aan het plannen bent, dan is de Dover-Dunkerque veerboten route de beste tussen de veerboten overtochten aangezien Dunkerque een kortere rijtocht heeft naar België, Nederland, Duitsland, Zwitserland en verder.